동기화 오류
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안녕하세요! 연락 주셔서 감사합니다. 앱을 재설치하기 전에 로그인하여 계정에 텍스트 및 미디어를 백업할 수 있습니다. 앱을 재설치하기 전에 https://dayone.me/login?에서 로그인하여 데이터가 백업되었는지 확인한 기억이 있나요? Day One 동기화에 대한 자세한 정보는 https://dayoneapp.com/guides/day-one-sync/how-do-i-know-if-my-data-is-synced/에서 확인할 수 있습니다.
Hello! Thanks for reaching out. Text and media can be backed up to your account when signed in prior to the app being reinstalled. Before the app was reinstalled, do you recall verifying data was backed up by signing in to your account at https://dayone.me/login? https://dayoneapp.com/guides/day-one-sync/how-do-i-know-if-my-data-is-synced/
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어플 삭제전에 동기화 했습니다. 사진에 오른쪽 아래부분에 원으로된 표시가 나타난 사진은 모두 읽히지가 않아요 상당히 많은 다이어리 사진이 모두 저렇게 되었습니다.
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Translation: I synced before deleting the app. Not all photos with a circle mark in the bottom right corner are readable. A significant number of diary photos have all turned out like that.
If you’re not seeing the media now then it’s likely the sync did not have time to complete before the app was deleted. Do you still have the diary photos on your device? It looks like you’ll need to re-upload them to resolve this.
만약 지금 미디어를 보이지 않는다면, 재설치하기 전에 동기화가 완료되기 충분한 시간이 없었을 가능성이 높습니다. 디바이스에 일기 사진이 아직 있는지 확인해 주세요. 이 문제를 해결하려면 사진을 다시 업로드해야 합니다.